onsdag den 23. april 2014

Det var mærkeligt... smørret er helt blødt...

Ja, jeg var faktisk ved at bide hovedet af Herren, fordi jeg var overbevist om, at han omgik sandheden ved at bilde mig ind, at han IKKE havde ladet smørret stå ude flere timer!

Så stak jeg armen ind i køleskabet kl. 17 for at hente kyllingefileterne, der havde været til optøning... Og de havde altså samme temperatur som min hud... Øhhh...

DER ER NOGET GALT MED KØLESKABET?!

Nææ... det er der ikke...

Der er noget galt med FRYSEREN i køleskabet... Arhmen for @!#$


Da vi købte køle-fryseskabet i sin tid, købte vi det med forventningen om, at det var selv-afrimende... Det har vist sig gang på gang, at det er det ikke!

Åh... Nu skal skuffen lige tø op i kanten, så den kan komme ud i badekaret og vi kan tænde for køleskabet igen...

Og så vil jeg lægge mig ind på sofaen og drømme om, hvad jeg ville gøre, hvis jeg fandt 3.000,- gravet ned i min baghave...


Og i mellemtiden går madplanen i fløjten, for det gælder om at være kreativ, når man finder skinke, revet cheddar, butterdej og æbleskiver... Godt det tør op lidt ad gangen... Æbleskiver med cheddar smager vist ikke godt?

Men pigerne er blevet lovet æbleskiver med marmelade og sukker-mel i morgen, når de kommer hjem fra institutionerne... Og det brokkede de sig ikke over :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!